31 Ekim 2009 Cumartesi

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı

Görme Engelliler İçin Ana sayfa : Teşkilat : MEBBİS : Mevzuat E-Bilgi Edinme : E-Posta : İletişim : Ara : English

MEB Bilgilendirme
TRT 3' den yayınlanacak olan 27-30 Ekim tarihleri arası telafi ders programları yayın akışı
İzlanda Çalışmaları İçin Arni Magnusson Enstitüsü Followship 2010 Programı
Okulların Tatil Edilmesi
Beden Eğitimi, Resim, Müzik Ders Saatleri...
Domuz Gribi İle İlgili Genelge
Eğitimde Teknoloji Kullanımı Proje Yarışmasına Katılım İçin Son Bir Hafta
2009 YLSY Öğrencilerinin Dikkatine
Öğrencileri Yetiştirme Kursları Yönergesinde Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönerge
Devamı
e-okul

Veli Bilgilendirme Sistemi
Okul Web ve E-posta Hizmetleri Yönetim Panelleri

Eğitimle İlgili İçeriklere http://www.egitim.gov.tr Adresinden Erişebilirsiniz
Yüz Temel Eser
Yüz Türk Edebiyatçısı
İnternet Radyo TV

Burslar
MEB Yüksek Öğretim Bursunu Kazanan Öğrencilerin Sonuç Bilgileri
2010-2011 Akademik Yılı Yabancı Hükümetlerce Hükümetimiz Emrine Verilen Burs Duyuruları
Devamı

İhaleler
4734 Sayılı Kanunun 62. Maddesinin ( ı ) Bendinin Uygulanmasına İlişkin 2009/21 Sayılı Genelge
Tv Stüdyo Malzemeleri Satın Alım İhalesi
Devamı

Öğretmen Yeterlilikleri
Şehit Öğretmenlerimizin Anısına
Etik Komisyonu
Haberler

İstanbul 2010 AKB Eğitim Programı Tanıtıldı

Milli Eğitim Bakanı Nimet Çubukçu, İstanbul 2010 AKB Projesi çerçevesinde, İstanbul'daki sanat etkinlikleri ve kültürel değerlerin okullar, eğitimciler vasıtasıyla İstanbullulara ulaşması için başlatılan "İstanbul 2010 AKB Eğitim Programı"nın tanıtım törenine katıldı.

Bakan Çubukçu. Gümüşhane Üniversitesi'nin Açılışına Katıldı
Bakan Çubukçu, Gümüşhane'de
Bakan Çubukçu, Bab-ı Ali Toplantılarına Katıldı
Basın Açıklaması
Basın Açıklamaları Tekzipler Düzeltmeler
Devamı
Duyuru Bildir MEB Özet Akışları

Etkinlikler
MEB İnternete Erişim Projesi
Üniversite Ders Kitapları Telif ve Çeviri Eser Ödülleri Programı
İhracat ve Dış Ticaret Konulu Kompozisyon Yarışması
"Geleceğimiz Gençlere Emanet" Ödüllendirme Projesi
Bu Benim Eserim Proje Yarışması 2009 2010 Eğitim Öğretim Yılı Başvuruları Başlamıştır
Türkiye 14. Zeka Oyunları Yarışması
Devamı
Siteden Beklentileriniz Dilek ve Şikayetleriniz



İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlükleri


İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri

Ana Sayfa | Teşkilat | MEBBİS | Mevzuat | E-Bilgi Edinme
E-Posta | İletişim | Ara | English

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı

Merkezi Sistem Sınavları
01.11.2009 Tarihli Eğitim Kurumları Müdürlük Sınavı, Sınav Yeri Bilgileri
10.10.2009 Tarihli Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkifevleri Gen. Müd. PGY Sınavı, Sınav Sonuç Bilg
24 Ekim 2009 Tarihli Motorlu Taşıt Sürücü Adayları Sınavı Soru Ve Cevapları
Yurtdışında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde Görevlendirilecek Öğretmenleri Seçme Sınavı
11.10.2009 Tarihli İlköğretim Müfettiş Yardımcılığı Yeterlik Sınavı, Sınav Sonuç Bilgileri
26.09.2009 Tarihli SHÇEK Genel Müdürlüğü PGY Sınavı, Sınav Sonuç Bilgileri
Devamı
Eğitek Çağrı Merkezi  4448383
Ortaöğretime Geçiş Sistemi




Açıköğretim Kurumları Sınavları
PYBS KIlavuzu
AÖK İrtibat Bürosu Olarak Görevlendirilen HEM Müdürlükleri
Devamı

2009 İş Takvimi
İlkyardım - Türk Kızılayı

Hiç yorum yok: